Create your own banner at bukusantaionline.blogspot.com!

Monday 23 May 2011

Kompilas Dua Buah Novel

Cinta... Tiada Akhirnya & Duri
FAUZIAH ASHARI
RM 18.90
Bahasa Melayu

Terbitan terbaru dari Intens, kompilasi dari dua buah novel "Cinta Tiada Akhirnya" dan "Duri" hasil tulisan Fauziah Ashari.
INFO

i) Cinta... Tiada akhirnya
Rentetan perkahwinan rahsia antara Izzah dan Hariz di 'Ombak Rinduk' dipanjangkan lagi di dalam 'Cinta... Tiada Akhirnya' Kehidupan menjanjikan segalanya.Pahit,manis,suka dan duka.Satu perjalanan anugerah dari maha pencipta yang menjanjikan kematian dalam kembara kehidupan. Inilah kisah Cinta...Tiada Akhirnya,menyelami Izzah yang setia,hampir sempurna,menjanjikan cinta pada suaminya. Disulami detik cemas yang pasti mencorak minda,mendebarkan jiwa,Cinta...Tiada Akhirnya akan menyerapi kehidupan setiap pembaca.
ii) Duri
Duri menyajikan konflik pada hati yang membawa duka dan dendam. Sufi sanggup melakukan apa sahaja demi melunaskan dendamnya dan melihat insan itu tersungkur. Dia ditinggal kekasih,kehilangan sahabat,bertemu jodoh dengan ibu mertua yang egoistik. Di hatinya tiada simpati dan tidak pernah berasa gentar. Berhadapan dengan ibu mertua bagaikan pertemuan buku dengan luas.Hidupnya penuh kepura-puraan. Apabila peluang terhidang dan ruang terbuka,terlunaskah dendam yang membara?
Mampukah elemen cinta Zhaf membendung sifat dendamnya?
Mampukah cinta wujud di hati Sufi yang penuh duka dan dendam?
Ikutilah kisah Sufi yang cuba mencabut DURI di hati?

No comments:

Post a Comment